Regulamin Letniego Kina z MOK-iem
31 lipca 2020, dodane przez: Dyrektor MOK

Regulamin Letniego kina z MOK-iem organizowanego w gminie Miasteczko Śląskie
Organizator:
Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim, ul. Srebrna 24, 42-610 Miasteczko Śląskie, 32 288 88 70
Regulamin:
- Projekcje zaplanowane są w następujących terminach i miejscach:
- sierpnia (niedziela) godz. 20.00 – teren za świetlicą w Bibieli (ul. Starowiejska 8)
05 sierpnia (środa) godz. 20.00 – łąka obok Orlika w Żyglinie (ul. Południowa)
09 sierpnia (niedziela) godz. 20.00 – Park Rubina (ul. Rubinowa)
12 sierpnia (środa) godz. 20.00 – teren obok MOK-u w Miasteczku Śl. (ul. Srebrna 24)
19 sierpnia (środa) godz. 20.00 - łąka obok Orlika w Żyglinie (ul. Południowa)
23 sierpnia (niedziela) godz. 20.00 – teren obok OSP w Brynicy (ul. Łokietka 5)
- sierpnia (środa) godz. 20.00 - teren obok MOK-u w Miasteczku Śl. (ul. Srebrna 24)
- Uczestnicy projekcji zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Uczestnikiem projekcji jest każda osoba która w trakcie jego trwania przebywa na wyznaczonym przez organizatora terenie. Teren wydarzenia zostanie wydzielony biało-czerwoną taśmą wokół.
- Uczestnikami projekcji mogą być osoby od 13 roku życia. Osoby poniżej 13 roku życia muszą znajdować się pod opieką i na wyłączną odpowiedzialność rodzica, opiekuna lub innej upoważnionej osoby dorosłej.
- Wejście i wyjście na projekcję odbywa się wyłącznie w wyznaczonych miejscach. Osoby znajdujące się poza wyznaczonym terenem nie są uczestnikami wydarzenia i obowiązuje ich całkowity zakaz wchodzenia na teren projekcji pod/nad taśmami poza wyznaczonymi wejściami.
- Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 24.07.2020 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii podczas wydarzeń związanych z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki na otwartej przestrzeni podczas projekcji obowiązują następujące zasady:
- obowiązek zachowania 1,5 metrowej odległości pomiędzy uczestnikami
- wyznaczenie znakami poziomymi miejsc dla publiczności uwzględniających zachowanie dystansu;
- konieczność zakrywania ust i nosa przez uczestników wydarzenia, chyba że zostanie zachowana odległość nie mniej niż 1,5 m od innych osób*
- oddzielenie i oznaczenie terenu dla widowni (aby uniemożliwić mieszanie się publiczności z osobami postronnymi, np. spacerowiczami)
*Obowiązek zachowania dystansu między uczestnikami nie dotyczy: osoby, która przyszła z dzieckiem poniżej 13. roku życia; osoby, która towarzyszy osobie z niepełnosprawnością lub osobie, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie; osób wspólnie zamieszkujących lub gospodarujących
- Widzowie powinni zabrać ze sobą własne koce, krzesełka lub leżaki i rozłożyć je wyłącznie w wyznaczonym przez Organizatora miejscu.
- W przypadku złego samopoczucia, gorączki, kaszlu, kataru lub innych objawów chorobowych należy pozostać w domu i nie przychodzić na projekcje.
- Przed wejściem na teren projekcji obowiązkowa będzie dezynfekcja rąk.
- Obsługa techniczna i pracownicy organizatora znajdujący się na terenie wydarzenia są zobowiązani do zakrywania ust i nosa, a także noszenia rękawiczek lub regularnej dezynfekcji rąk podczas obsługi uczestników projekcji.
- Uczestnictwo w projekcjach jest bezpłatne.
- Organizator poinformował Komendę Powiatową Policji oraz Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim o terminach i miejscach projekcji.
- Uczestnicy wydarzenia zobowiązani są zachowywać się w sposób, który nie będzie zagrażać bezpieczeństwu i komfortowi innych uczestników.
- Uczestnicy projekcji zobowiązani są do stosowania się do wskazówek i poleceń służb porządkowych oraz organizatora, w szczególności tych dotyczących reżimu sanitarnego. W innym przypadku służby te mają prawo do usunięcia z terenu wydarzenia uczestników, którzy ich zdaniem mogą zagrażać bezpieczeństwu innych osób lub zakłócać porządek podczas wydarzenia.
- Bezwzględnie zabrania się wnoszenia na teren projekcji broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, napojów alkoholowych, środków odurzających oraz szkła.
- Osoby spożywające alkohol na terenie wydarzenia lub posiadające przedmioty wymienione w punkcie 15 niniejszego Regulaminu będą wyprowadzane przez służby porządkowe lub organizatora poza teren wydarzenia, a w razie konieczności będą powiadamiać Policję.
- Organizacja projekcji filmowych uzależniona jest od warunków pogodowych. W razie niepogody wydarzenie zostanie odwołane lub przeniesione na inny termin o ile będzie to możliwe.
- Uczestnik wydarzenia wyraża zgodę na rejestrację własnego wizerunku podczas projekcji przez fotografa organizatora oraz bezpłatne wykorzystanie i publikację tych zdjęć na potrzeby promocji działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Miasteczku Śląskim oraz Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim.
- Zabrania się uczestnikom wydarzenia nagrywania i rozpowszechniania materiałów audiowizualnych jakąkolwiek techniką podczas projekcji.
- Uczestnictwo w projekcjach filmowych oraz przebywanie na terenie wydarzenia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
- Regulamin jest dostępny na stronie www.mok.miasteczko-slaskie.pl oraz w miejscach w których odbywa się projekcja w czasie ich trwania.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy Panią/Pana, że:
- administratorem zbieranych danych jest Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim
- z naszym inspektorem ochrony danych można skontaktować się przez e-mail: administracja@mok.miasteczko-slaskie.pl
- celem przetwarzania podanych danych jest:
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej z projekcji, promocji MOK-u, a podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
- rejestracji uczestników (imię, nazwisko, nr kontaktowy) projekcji na wypadek konieczności przekazania listy uczestników Głównemu Inspektorowi Sanitarnemu i Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarnej w Bytomiu
- przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jednak bez uszczerbku dla przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody;
- podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu;
- dane z podpunktu a) udostępniane będą na stronie internetowej administratora danych oraz portalach społecznościowych administrowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim oraz Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim. Jeśli zajdzie konieczność zidentyfikowania uczestników ze względów epidemiologicznych dane kontaktowe zawarte w podpunkcie b) zostaną udostępnione odpowiedniej terytorialnie Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarnej w Bytomiu i Głównemu Inspektorowi Sanitarnemu.
- podane w podpunkcie a) dane będą przechowywane przez okres prowadzenia strony internetowej oraz profilu Facebook administratora danych. Dane podane w podpunkcie b) będą przechowywane przez 14 dni.
- przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych oraz do ich sprostowania;
- może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uważa Pani/Pan przetwarzanie Pani/Pana danych narusza Pani/Pana prawa lub RODO.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania i traci ważność z dniem jego wykonania.